Kwiecień 1, 2007

„Hello world” lub jak kto woli „Ave!”

Posted in Informacyjnie @ 2:02 pm - autor: tleszkowicz

Jęty szałem, postanowiłem założyć swój wirtualny kajecik historyczny. Przyznam, że myślałem o tym od dłuższego czasu. Niestety – nie potrafiłem odnaleźć odpowiedniego miejsca. Skądinąd dobrze znany mi jogger jest mimo wszystko zbyt informatyczny, zresztą już jeden historyczny blog tam istnieje 😉 Inne serwisy blogowe były dla mnie zbyt „powszednie”. Aż wreszcie wzrok mój padł na WordPress – i zatrzymałem się przy nim na chwile.

Jeśli chcesz drogi czytelniku dowiedzieć się o mnie więcej , kliknij w zakładkę „O autorze”. Jesli chcesz dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi – kliknij w zakładkę „O blogu”. A jeśli jednak nadal chcesz czytać te zapiski, rozgość się w moich skromnych progach i bądź wyrozumiałym dla prostego blogowicza 🙂

PS: Wbrew pozorom i dacie, to nie jest Prima Aprilis 😉

Skomentuj

